Podziękowania.

Jako słuchacz i student  Świątyni Międzynarodowego Towarzystwa
Świadomości Kryszny w Piasecznie chciałem bardzo podziękować
Dariuszowi Rusinowi, że zabrał mnie ze sobą na wyjazd partnerski do
Danii. Dzięki temu spotkaniu mogłem zdobyć nowe doświadczenia,
doświadczyłem życzliwości, gotowości do współpracy, przychylności,
wymiany talentów, przy jednoczesnej spontaniczności i
bezpretensjonalności. W takim środowisku dobrych relacji społecznych
możliwy jest rozwój intelektualny i samorealizacja. Duńczycy okazali
się bardzo gościnni, jedna z nauczycielek ze szkoły w Slagelse
zaprosiła nas do swego domu, każdy mógł zobaczyć otwartość  i dobroć
płynąca z serca gospodarzy. Cieszę się że wszystkim grupom europejskim
podobały się moje obrazy olejne i grafiki jakie przywiozłem ze sobą z
Polski. Książka J.H. Andersena pt: „Brzydkie kaczątko” jaką
omawialiśmy w ramach projektu jest przepiękną metaforą, że każdy
potrzebuje akceptacji prowadzącej do spełnienia i rozkwitu,
uczestnicząc w tym projekcie stałem się potrzebny innym. To dla mnie
bardzo cenne.

Mieczysław Boszko

Skomentuj

